waleed montasser
طرح البحر ..شارك براحتك..المدونه مدونتك
طرح البحر..اوعى تغير المدونه


Tuesday, October 23, 2007

كل سنه و انا طيب..عيد ميلاد شلبى انا..يتربى فى عزو















كل سنه و انا طيب



النهارده عيد ميلادى مش النهارده عشره من اكتوبر

ايوه تمام كده النهارده عيد ميلادى

و انا قررت اعمله على المدونه السنه دى

و ربنا يكرمنى بقىفى عيد ميلادى ان شاء الله ا

اعاده الله على بالخير و اليمن و البركات

ووفقنى فى حياتى العلميه و العمليه

و النفسيه و الزوجيه و الياضيه و الاجتماعيه والاقتصاديه

انا النهارده كملت 21سنه بالتمام والكمال

مش النهارده برده عشره عشره

ايوه صح تمام كده النهارده عيد ميلادى

يعنى انا دلوقتى اقدر اقدر اتحمل مسئوليه اى مصيبه اعملها

فقررت اكتب كلمتين كده بمناسبه هذه المناسبه

السعيده الكريمه الحميمه اليتيمه السليمه

فكتبت هذه القصيده

الجميله البريئه الصديقه الحريئه السنيئه اللفيئه


عيد ميلادى


فى العام الواحد و العشرين من عمرى الان
و ما دمت خلاص من حقى اللوقتى اشترى و ابيع
و بقيت المسئول الاول عن كل حياتى
و خلاص اصبح من حقى اللوقتى ماكونش رضيع
و مادام خلا م الصعب نعمل شىء
و م المستحيل من خوفنا يطلع صوت
انا منشكح انى لازلت برىء
بالبوت بخطى و لابس الظعبوت
انا بحتفل بقربى سنه م الموت


محمد شلبى
21 سنه

52 comments:

tar7elba7r said...

كل سنه و انا طيب

tar7elba7r said...

كل سنه و انا طيب اوى
و بخير اوى
و كل حاجه حلوه

tar7elba7r said...

هابى باز زارتويون

fathy said...

كل سنه و انت طيب
يا بو شلبى

fathy said...

لولولوللللللولىلىلى

fathy said...

عقبال ما تكمل سنتين كمان

tar7elba7r said...

و انت طيب يا باشا

zizi said...

كل سنه و انت طيب

zizi said...

و بخير و كويس

zizi said...

و تحقق كل احلامك
يا رب
يا محمد

fathy said...

و تبقى زى الفل




كل سنه و انت طيب

tar7elba7r said...

و انتى طيبه يا اجدع بنت فى الدنيا
و بخير و سلامه ان شاء الله

tar7elba7r said...

يللا
و انت كمان يا فتحى

badwy said...

كل سنه و انت طيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييب

badwy said...

انا قلت مادام كل واحد كتبلك 3
او
4 كومنتات
انا هكتبلك سته

badwy said...

كل سنه و انت طيب

badwy said...

و بخير

badwy said...

و قشطه

badwy said...

و تورته

badwy said...

و حاجه ساقعه

badwy said...

و كل سنه و انت طيب بجد

tar7elba7r said...

كل سنه و انت طيب يا بنى
ايه كل ده
حرام عليك

tar7elba7r said...

سيب مكان لغيرك

zizi said...

كل سنه و انت زى الفل
تانى مره

badwy said...

كل سنه و انت زى العسل

fathy said...

كل سنه و انت كويس

fathy said...

لاخر مره

tar7elba7r said...

و انتو طيبين

tar7elba7r said...

و انتو طيبين

tar7elba7r said...

كفايه بقى
انتو فاضيين للدرجه دى

Ahmed EIssa said...

كل سنة وانت طيب ياعم
وعقبال 100 سنة
و100 سنة تدوين كمان ياعم

مدحت محمد said...

كل سنة وانت طيب
وعقبال ميت سنة

Nani said...

السلام عليكم
ولونها متاخرة شوية بس كل سنة وانت طيب يارب
وتكبر كده وتربرب
ويبقى عندك شقة وعربية ومهية جمدة
وام عيال بتموت فيك وشوية عفاريت بتنططو حواليك
:)

Lemonada said...

÷ههههههههههههههه
تحفة ومجنون وكل سنة وانت طيب
كل دة وانت 21
طب لما تبقى 30 حتعمل اي
ههههههههههه
ربنا يديك طولت العمر
متاسفة متاخرة بس ظروف الشغل

tar7elba7r said...

احمد عيسى
شكرا يا باشا على الكلام الحلو ده
وعقبال متين سنه كمان
ليك ان شاء الله

tar7elba7r said...

doha
متشكر اوى اوىا اوى
و كل سنه و انتى طيب اوى اوى
و عقبال مليون سنه
ليكى

tar7elba7r said...

Nani
السلام عليكم
ولونها متاخرة شوية بس كل سنة وانت طيب يارب
وتكبر كده وتربرب
ويبقى عندك شقة وعربية ومهية جمدة
وام عيال بتموت فيك وشوية عفاريت بتنططو حواليك

ربنا يخليكى ليا
يا اجدعبنت فى المدونات
لا فى الدنيا كلها
و كل سنه و انا و انت طيبين

tar7elba7r said...

Lemonada
كل سنه و انتى اللى طيبه يا احلى ليموناده فى الدنيا
و لا يهمك اتاخرى زى مانتى عايزه
المهم نطمن عليكى
يللا سلام بقى دلوقت

Nani said...

السلام عليكم
هو حضرتك لسا بتحتفل؟
يا سيدي مبروك
ممكن لو سمحت تخخف البانرز الي فوق شوية بياخدو وقت
:)

فى القلب said...

كل سنه وأنت طيب يا جميل متأخره شويه


عشان مدونتك فيها فلاشات كتير تحميلها و فتحها صعب عندى



وكل سنه و انت طيب وعقبال مليييييار سنه

Lemonada said...

الصورة تحفة
لاء بجد كدة حرام عليكم
وليد منتصر كدة حيجنني
انا بطالب كل اهل بورسعيد في انهم يجبولي وليد
ماشاء الله
الصور لوحدها بتتكلم
بجد ماشاء الله

tar7elba7r said...

Nani
يا بنتى
مش بحتفل و لا حاجه
انا بس لسه مش فاضى
شوفى البوست الحاى
و انتى تعرفى ليه
و كل سنه و انتى طيبه

tar7elba7r said...

فى القلب
ولا يهمك
كل سنه و انت
و كل حبايبك طيبيبن
و بخير
و على فكره
انا مسحت حاجات كتير اوى عن الاول
كتير اوى بجد
و كل سنه و انت طيب

tar7elba7r said...

Lemonada
يا احلى ليمونده فى الكون كله
وليد منتصر
لو عايزه تشوفيه نعالى بورسعيد و انت تشوفيه
و على العموم
المدونه بتاعته اهى

tar7elba7r said...

http://www.waleedmontasser.blogspot.com/
وهو ماسك المشرف
فى منتدى بورسعيد اون لاين
WWW.4PORTSAID.COM
احلى صور فى لدنيا
يللا سلام بقى
كل سنه و انتى احلى

4Rasoul Allah said...

كل سنه وانت طيب

4Rasoul Allah said...

عقبال 100 سنه في طاعة الرحمن

tar7elba7r said...

و انت طيب يا حوده
يا صاحبى

tar7elba7r said...

و الف مبروك على التاجيل

العراف said...

كل سنه وانت طيب يا شلبى

tar7elba7r said...

و انت طيب
اوى اوى اوى

tar7elba7r said...

هو انا كل ما اخش فى حته الاقيك


مشرفنى و اللهى